Novinka
Kód: 00208 | Značka: Sonnentor

SONNENTOR Meduňka BIO, sypaná

95 Kč 190 Kč / 100 g
Skladem

Čaj z meduňky pro chvíle klidu a příjemné citronové osvěžení.

Kdo má meduňku na zahradě, může se těšit z její citronové vůně při každém průchodu kolem ní. Meduňka je velmi osvěžující a má všestranné využití. Můžete si ji vychutnat jako horký uklidňující čaj, letní osvěžující limonádu nebo odpolední nápoj s trochou zázvoru a medu.

Bylinný čaj z meduňky je známý pro své uklidňující účinky, podporuje kvalitní spánek a má pozitivní vliv na trávicí systém. Tato aromatická bylina je oblíbená nejen mezi včelami, ale již od dávných dob i mezi bylinkářkami. V lidovém léčitelství je bylinou dlouhověkosti.

Návod k přípravě: čajovou lžičku na šálek (cca 200 ml) přelejte vroucí vodou a nechte 5-10 min. luhovat.

Složení: Meduňka bio

Skladování: Skladovat v suchu a chladu.

Balení: 50 g

Výrobce: Sonnentor s.r.o. 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

 

Příběh značky SONNENTOR se začal psát v roce 1988 nápadem nezaměstnaného mladíka Johannese Gutmanna v chudé oblasti rakouského Waldviertlu. Ten byl horlivým zastáncem ekologického zemědělství již v době, kdy slovo „bio“ ještě neexistovalo. A tak jako 23 letý začal objíždět místní trhy, nabízel balené bylinky, čaje a koření od místních sedláků a stal se v místním regionu známou postavičkou.

Na stejných principech - bio principech - zakládal s Tomášem Mitáčkem v roce 1992 český SONNENTOR na jižní Moravě, kterého učarovala myšlenka Johannnese Gutmanna dělat smysluplnou práci na pomezí potravin a lidové medicíny.

SONNENTOR znamená česky sluneční brána a logem se tak stalo usměvavé slunce s 24 paprsky – pro každou hodinu dne jeden.

Český SONNENTOR začínal nejprve s prodejem vonných éterických olejů a s pěstováním léčivých rostlin v biokvalitě, tehdy určených výhradně k exportu. Postupně však zájem o byliny v bio kvalitě rostl, s prvními prodeji pomohly také prodejny se zdravou výživou. SONNENTOR přinesl na český trh sypané bylinné směsi a později také porcované čaje.

V roce 2009 se k SONNENTORU přidal Josef Dvořáček, který vnesl do fungování společnosti fůru invencí. Vznikla nová prodejna, exkurze do výroby, kavárna nebo bylinková, naučně odpočinková zahrada s vyhlídkovou terasou.

Koncept transparentnosti na všech frontách je jeho dalším obrovským přínosem nejen pro fungování společnosti, ale přispívá i k budování pozitivního obrazu bioproduktů a ekologického zemědělství v očích zákazníků jako celku.

Od výkupu suroviny v biokvalitě přes její šetrné zpracovávání, inovaci obalových materiálů a hledání cest k minimalizaci odpadu a 100% kompostovatelnosti či recyklovatelnosti používaných materiálů. Ekologické zemědělství pro nás není moderní vlnou, ale jedinou možnou alternativou k zemědělské velkoprodukci. Dlouhodobě se snažíme jít cestou inovací, které by nás dovedly k udržitelnějším zítřkům. Jedině tak může radost dlouhodobě růst.