Díky nižšímu obsahu mentolu je chuť máty okrouhlolisté výrazně jemnější než chuť máty peprné, proto může zachutnat těm, kterým výraznější varianta nechutná. Tento čaj chutná skvěle teplý i studený a vyznačuje se jemnou a sladkou, mátovou chutí, která se skvěle doplňuje se sladkým dezertem.
Máta podporuje normální činnosti trávicího systému a střev, dýchacích cest, posiluje obranyschopnost a pomáhá při nachlazení, zlepšuje spánek.
Tip: smíchejte mátu s meduňkou a získáte vynikající směs.
Návod k přípravě: čajovou lžičku na šálek (cca 200 ml) přelejte vroucí vodou a nechte 5-10 min. luhovat.
Složení: Máta okrouhlolistá bio
Skladování: Skladovat v suchu a chladu.
Balení: 50 g
Výrobce: Sonnentor s.r.o.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Příběh značky SONNENTOR se začal psát v roce 1988 nápadem nezaměstnaného mladíka Johannese Gutmanna v chudé oblasti rakouského Waldviertlu. Ten byl horlivým zastáncem ekologického zemědělství již v době, kdy slovo „bio“ ještě neexistovalo. A tak jako 23 letý začal objíždět místní trhy, nabízel balené bylinky, čaje a koření od místních sedláků a stal se v místním regionu známou postavičkou.
Na stejných principech - bio principech - zakládal s Tomášem Mitáčkem v roce 1992 český SONNENTOR na jižní Moravě, kterého učarovala myšlenka Johannnese Gutmanna dělat smysluplnou práci na pomezí potravin a lidové medicíny.
SONNENTOR znamená česky sluneční brána a logem se tak stalo usměvavé slunce s 24 paprsky – pro každou hodinu dne jeden.
Český SONNENTOR začínal nejprve s prodejem vonných éterických olejů a s pěstováním léčivých rostlin v biokvalitě, tehdy určených výhradně k exportu. Postupně však zájem o byliny v bio kvalitě rostl, s prvními prodeji pomohly také prodejny se zdravou výživou. SONNENTOR přinesl na český trh sypané bylinné směsi a později také porcované čaje.
V roce 2009 se k SONNENTORU přidal Josef Dvořáček, který vnesl do fungování společnosti fůru invencí. Vznikla nová prodejna, exkurze do výroby, kavárna nebo bylinková, naučně odpočinková zahrada s vyhlídkovou terasou.
Koncept transparentnosti na všech frontách je jeho dalším obrovským přínosem nejen pro fungování společnosti, ale přispívá i k budování pozitivního obrazu bioproduktů a ekologického zemědělství v očích zákazníků jako celku.
Od výkupu suroviny v biokvalitě přes její šetrné zpracovávání, inovaci obalových materiálů a hledání cest k minimalizaci odpadu a 100% kompostovatelnosti či recyklovatelnosti používaných materiálů. Ekologické zemědělství pro nás není moderní vlnou, ale jedinou možnou alternativou k zemědělské velkoprodukci. Dlouhodobě se snažíme jít cestou inovací, které by nás dovedly k udržitelnějším zítřkům. Jedině tak může radost dlouhodobě růst.