Biorarášci Rozárka, Levandulín a Vavřinec jsou skvělá parta a přináší vám vždy samé dobroty. Je čas na kutě? Před večerníčkem ještě rychle šálek dobrého čaje! Tato lahodná směs bylinek hravě ukolébá každého raráška do říše těch nejsladších snů. Nový den bude plný energie a dobré nálady.
Návod k přípravě: čajový sáček přelejte vroucí vodou (200 ml), nevařte a nechte 5-10 min. luhovat. Před podáváním vychlaďte na příjemnou teplotu.
K přípravě čaje pro kojence se používá převařená voda vhodná pro kojeneckou výživu. Jestliže se doslazuje cukrem, doporučené maximální množství cukru na 100 ml nápoje je 5 g. V případě, že čaj přislazujete cukrem, nepodávejte jej kojencům pokud možno z láhve savičkou, ale používejte co nejdříve hrneček. Nadměrné užívání čaje s cukrem může vést ke zvýšené kazivosti zubů.
Složení: Meduňka bio, Ostružina list bio, Černý bez květ bio, Mateřídouška bio, Heřmánek bio, Ostružiník bio, Chrpa květ bio, Levandule bio
Skladování: Skladovat v suchu a chladu.
Balení: 18 nálevových sáčků à 1,6 g
Výrobce: Sonnentor s.r.o.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Příběh značky SONNENTOR se začal psát v roce 1988 nápadem nezaměstnaného mladíka Johannese Gutmanna v chudé oblasti rakouského Waldviertlu. Ten byl horlivým zastáncem ekologického zemědělství již v době, kdy slovo „bio“ ještě neexistovalo. A tak jako 23 letý začal objíždět místní trhy, nabízel balené bylinky, čaje a koření od místních sedláků a stal se v místním regionu známou postavičkou.
Na stejných principech - bio principech - zakládal s Tomášem Mitáčkem v roce 1992 český SONNENTOR na jižní Moravě, kterého učarovala myšlenka Johannnese Gutmanna dělat smysluplnou práci na pomezí potravin a lidové medicíny.
SONNENTOR znamená česky sluneční brána a logem se tak stalo usměvavé slunce s 24 paprsky – pro každou hodinu dne jeden.
Český SONNENTOR začínal nejprve s prodejem vonných éterických olejů a s pěstováním léčivých rostlin v biokvalitě, tehdy určených výhradně k exportu. Postupně však zájem o byliny v bio kvalitě rostl, s prvními prodeji pomohly také prodejny se zdravou výživou. SONNENTOR přinesl na český trh sypané bylinné směsi a později také porcované čaje.
V roce 2009 se k SONNENTORU přidal Josef Dvořáček, který vnesl do fungování společnosti fůru invencí. Vznikla nová prodejna, exkurze do výroby, kavárna nebo bylinková, naučně odpočinková zahrada s vyhlídkovou terasou.
Koncept transparentnosti na všech frontách je jeho dalším obrovským přínosem nejen pro fungování společnosti, ale přispívá i k budování pozitivního obrazu bioproduktů a ekologického zemědělství v očích zákazníků jako celku.
Od výkupu suroviny v biokvalitě přes její šetrné zpracovávání, inovaci obalových materiálů a hledání cest k minimalizaci odpadu a 100% kompostovatelnosti či recyklovatelnosti používaných materiálů. Ekologické zemědělství pro nás není moderní vlnou, ale jedinou možnou alternativou k zemědělské velkoprodukci. Dlouhodobě se snažíme jít cestou inovací, které by nás dovedly k udržitelnějším zítřkům. Jedině tak může radost dlouhodobě růst.