Bylinná směs Kuc - kuc® je výborný bylinný čaj s příjemnou, sladce mátově-květinovou chutí, kterou oceníte v každém ročním období, protože bacily a nachlazení na Vás číhají na každém kroku. Jednoznačně patří k velmi oblíbeným čajům. V této aromatické směsi najdete např. šalvěj, lipový květ, heřmánek a černý bez.
Návod k přípravě: čajový sáček na šálek (cca 250 ml) přelejte vroucí vodou a nechte 5-10 min. luhovat.
Složení: Máta peprná bio, Heřmánek bio, Šalvěj bio, Lípa květ bio, Tymián bio, Černý bez květ bio
Skladování: Skladovat v suchu a chladu.
Balení: 18 nálevových sáčků à 1,5 g
Výrobce: Sonnentor s.r.o.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Příběh značky SONNENTOR se začal psát v roce 1988 nápadem nezaměstnaného mladíka Johannese Gutmanna v chudé oblasti rakouského Waldviertlu. Ten byl horlivým zastáncem ekologického zemědělství již v době, kdy slovo „bio“ ještě neexistovalo. A tak jako 23 letý začal objíždět místní trhy, nabízel balené bylinky, čaje a koření od místních sedláků a stal se v místním regionu známou postavičkou.
Na stejných principech - bio principech - zakládal s Tomášem Mitáčkem v roce 1992 český SONNENTOR na jižní Moravě, kterého učarovala myšlenka Johannnese Gutmanna dělat smysluplnou práci na pomezí potravin a lidové medicíny.
SONNENTOR znamená česky sluneční brána a logem se tak stalo usměvavé slunce s 24 paprsky – pro každou hodinu dne jeden.
Český SONNENTOR začínal nejprve s prodejem vonných éterických olejů a s pěstováním léčivých rostlin v biokvalitě, tehdy určených výhradně k exportu. Postupně však zájem o byliny v bio kvalitě rostl, s prvními prodeji pomohly také prodejny se zdravou výživou. SONNENTOR přinesl na český trh sypané bylinné směsi a později také porcované čaje.
V roce 2009 se k SONNENTORU přidal Josef Dvořáček, který vnesl do fungování společnosti fůru invencí. Vznikla nová prodejna, exkurze do výroby, kavárna nebo bylinková, naučně odpočinková zahrada s vyhlídkovou terasou.
Koncept transparentnosti na všech frontách je jeho dalším obrovským přínosem nejen pro fungování společnosti, ale přispívá i k budování pozitivního obrazu bioproduktů a ekologického zemědělství v očích zákazníků jako celku.
Od výkupu suroviny v biokvalitě přes její šetrné zpracovávání, inovaci obalových materiálů a hledání cest k minimalizaci odpadu a 100% kompostovatelnosti či recyklovatelnosti používaných materiálů. Ekologické zemědělství pro nás není moderní vlnou, ale jedinou možnou alternativou k zemědělské velkoprodukci. Dlouhodobě se snažíme jít cestou inovací, které by nás dovedly k udržitelnějším zítřkům. Jedině tak může radost dlouhodobě růst.