Novinka
Kód: 00640 | Značka: Sonnentor

SONNENTOR Pampeliškové kafe BIO

295 Kč 393 Kč / 100 g
Skladem

Nápoj z bio praženého kořene pampelišky, který neobsahuje kofein, si můžete vychutnat kdykoli během dne i večera.

Pampeliškové kafe BIO představuje kávovinu ve formě prášku z bio praženého kořene pampelišky. Neobsahuje sice žádný kofein, ale podmaní si vás příjemně nasládlou vůní a nahořklou praženou chutí.

Návod k přípravě: 1–2 lžičky pampeliškového kafe nasypte do čajového filtru, vložte do rendlíku s vodou (200 ml) a přiveďte k varu. Nechte 5–10 minut probublávat.

Tip: Vyzkoušejte také zjemněné mlékem nebo jeho rostlinnou alternativou.

Složení: pražený kořen pampelišky bio

Skladování: Skladovat v suchu a chladu.

Balení: 75 g

Výrobce: Sonnentor s.r.o. 

Země původu: Rakousko

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

 

Příběh značky SONNENTOR se začal psát v roce 1988 nápadem nezaměstnaného mladíka Johannese Gutmanna v chudé oblasti rakouského Waldviertlu. Ten byl horlivým zastáncem ekologického zemědělství již v době, kdy slovo „bio“ ještě neexistovalo. A tak jako 23 letý začal objíždět místní trhy, nabízel balené bylinky, čaje a koření od místních sedláků a stal se v místním regionu známou postavičkou.

Na stejných principech - bio principech - zakládal s Tomášem Mitáčkem v roce 1992 český SONNENTOR na jižní Moravě, kterého učarovala myšlenka Johannnese Gutmanna dělat smysluplnou práci na pomezí potravin a lidové medicíny.

SONNENTOR znamená česky sluneční brána a logem se tak stalo usměvavé slunce s 24 paprsky – pro každou hodinu dne jeden.

Český SONNENTOR začínal nejprve s prodejem vonných éterických olejů a s pěstováním léčivých rostlin v biokvalitě, tehdy určených výhradně k exportu. Postupně však zájem o byliny v bio kvalitě rostl, s prvními prodeji pomohly také prodejny se zdravou výživou. SONNENTOR přinesl na český trh sypané bylinné směsi a později také porcované čaje.

V roce 2009 se k SONNENTORU přidal Josef Dvořáček, který vnesl do fungování společnosti fůru invencí. Vznikla nová prodejna, exkurze do výroby, kavárna nebo bylinková, naučně odpočinková zahrada s vyhlídkovou terasou.

Koncept transparentnosti na všech frontách je jeho dalším obrovským přínosem nejen pro fungování společnosti, ale přispívá i k budování pozitivního obrazu bioproduktů a ekologického zemědělství v očích zákazníků jako celku.

Od výkupu suroviny v biokvalitě přes její šetrné zpracovávání, inovaci obalových materiálů a hledání cest k minimalizaci odpadu a 100% kompostovatelnosti či recyklovatelnosti používaných materiálů. Ekologické zemědělství pro nás není moderní vlnou, ale jedinou možnou alternativou k zemědělské velkoprodukci. Dlouhodobě se snažíme jít cestou inovací, které by nás dovedly k udržitelnějším zítřkům. Jedině tak může radost dlouhodobě růst.