Kód: 1485 | Značka: HYDROPHIL

HYDROPHIL Kelímek na vodu pro děti (0,25 l)

125 Kč
Skladem

Do koupelny i na cesty.

Kdo chce být opravdu udržitelný, ekologický a šetrný každým coulem, má možnost. V Hydrophilu doladili svůj zubní set do posledního detailu a nechali na míru vyrobit praktické vyplachovací kalíšky. Tentokrát s motivem typickým pro děti.

Kalíšek má objem 0,25 l a dá se používat jak v koupelně, tak v kuchyni nebo na cestách. Nejzajímavější je na něm to, že je vyrobený v Německu ze 100% recyklovatelného materiálu Arboblend, který je bez BPA (Bisfenolu-A) a zároveň je bezpečný i z hlediska potravinářského.

Země původu: Německo

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

 

Za značkou Hydrophil stojí partička tří kamarádů z Hamburku. Kluci měli nejprve blog - blog o vodě, protože bez vody není život a je třeba se o ni starat. A mluvit o tom, že je třeba se o ni starat!  V létě 2013 během cyklovýletu začali ti tři vymýšlet, jak by se dalo a zda by se dalo vyvíjet produkty, které budou nejen veganské, ale také ideálně 100% šetrné k vodě. Například vyráběné s minimem vody a s minimálním znečištěním - takže pro vodu neutrální (ostatně o tom vypovídá i název firmy, Wasserneutral). Ať už v rámci výroby nebo v rámci recyklace.

A vyšlo to. Rychleji, než čekali. Ohlas byl obrovský. Už v září 2013 měli první výrobek - tričko. Vzápětí vymysleli neutrální mýdlo, bambusový kartáček, tašky… a pak se začali specializovat na W. A. S. H. (WAter. Sanitation. Hygiene), tedy na segment hygieny a péče o tělo. Oblast každodenního používání. Protože, jak říká jejich motto: “Udělat každý den o trochu lepší”. Ať už pro sebe, pro okolí nebo pro celý svět. Ono je to koneckonců propojené.

V roce 2014, ještě ve třech, založili značku Hydrophil. Dnes už je jich šest, mají stážisty a studenty na kratší úvazky. Rostou do výšky i šířky, ale pevně a neochvějně se drží svých zásad. A vodu milují. Koneckonců, “hydrophil”, tedy hydrofilní, znamená vodu přitahující, vodu milující.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení